Tuesday, July 6, 2010

အခ်စ္ ႏွင့္္ သူမဧ။္ အထုပၸတိ (၂)




ကၽြန္မရဲ႕ညေတြက မ်က္တြင္းေတြ နက္သထက္နက္ေအာင္ တူးတယ္။
ကိုယ္ခံစားခ်က္ေတြ ကို ကိုယ္ဖာသာ ေထြးထုတ္ ၊ ကိုယ္ဖာသာ ခ်ခင္း ၊ ကိုယ္ဖာသာ ေၿခမႊ ၊
ကိုယ္ဖာသာ အမႊန္းတင္ လိုက္၊ ရွဳံ႕ခ် လိုက္……………
စာေတြ စာေတြ
တခ်ိဳ႕က သခင္႕ဆီ ေ၇ာက္ခြင့္ မရလို႕ ငိုသတဲ့။
တခ်ိဳ႕က ေၾကမြ ၿပန္႕က်ဲေနရင္းကကို ကၽြန္မကိုေလွာင္ေၿပာင္ေနေလရဲ႕။
ကၽြန္မမွာ သတၱိမရွိဘူး မဆံုးၿဖတ္ရဲဘူး လို႕ဝန္ခံ ပါရေစ ။
သခင္ ရဲ႕ စာေလးတစ္ေစာင္ ရယ္ ၆လဆိုတဲ႕ ကာလတိုေလးတစ္ခုရယ္ နဲ႕ ကၽြန္မ့ဘဝကို ကၽြန္မခ်ည္ေႏွာင္ၿပစ္လိုက္ဖို႕ အခ်စ္တစ္ခုမွာ လံုေလာက္စြာ မ႐ူးသြပ္တတ္ခဲ့ဘူး။
ကို႕ကိုယ္ ကိုေတာင္ မယံုၾကည္ရဲတဲ႔ကၽြန္မက ပတ္ဝန္းက်င္ကိုေရာ သခင္ကိုေရာ ယံုၾကည္တတ္ဖို႕အခ်ိန္အတိုင္းအတာ တစ္ခုထိေတာ့လိုအပ္လိမ့္မယ္လို႕ သခင္ ၿဖည္႕ေတြးသင့္ပါရဲ႕ ။
အနာဂတ္ဆိုတာ လက္ရွိေပ်ာ္ရႊင္မွုေလာက္ အေရးမပါဘူးဆိုေပမဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ အထပ္ထပ္ေပးၿပီး လူတစ္ေယာက္ရဲ႕အနာဂတ္ကို တေၿဖးေၿဖးခ်င္း မွ်င္းမသတ္ပါရေစနဲ႕ ။ မွ်င္းမသတ္ခ်င္ပါနဲ႕ ။
ကၽြန္မ့မာနကို ကၽြန္မ မခ်စ္ဘူး သခင္ ဒါကိုေတာ့ သခင္ယံုၾကည္ေပးပါ
သခင့္ မာနကို ေတာ့ ကၽြန္မ မုန္းတယ္ လိ႕ု ဆိုတာကိုလည္း လက္္ခံေပးပါ
ၿပီးေတာ့ “ကၽြန္မ မရွိ လည္းၿဖစ္တယ္ “ တဲ့လား ။
ကၽြန္မ မနက္ၿဖန္ေသမယ္ ဆိုရင္ေတာင္ “ ဒီ ေန႕တစ္ေန႕ေတာ့ ေလာကၾကီးအတြက္ေရာ ကၽြန္မ ခ်စ္တဲ့သူေတြအတြက္ေရာ နဲနဲေလာက္ေတာ့ အေရးပါခ်င္ပါရဲ႕
ယံုၾကည္ခဲ့ဖူးတာက
ကိုတကယ္ခ်စ္ရမဲ့သူမွန္ရင္ ႏွလံုးသားကအလိုလိုညွႊန္ၿပ သတ့ဲ မွားတယ္ (X ၁၀၀%)
တကယ္က
အခ်စ္ကို မ်က္လံုးၿဖင့္ ၿမင္ေအာင္ၾကည္႕၍ စိတ္ၿဖင့္႐ိုး႐ွင္းစြာခ်စ္ပါ မွန္တယ္ (√ ၁၀၀%)
အခ်ိန္က ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ကိုစား သည္္…….. အခ်စ္ေတြကိုစားသည္္ ……..
မိုးတိမ္္ေလးတစ္စင္းသည ္ အံု႐ံုေလးအံုမိုး၍ ရြာမခ်သြားခဲ့ပါ ။
မိုးေၿပးေလးတစ္ခုဆိုရင္ေတာင္ ခဏတာစိုစြတ္ခြင့္ရ႐ံုၿဖင္ ့ ေက်နပ္ေကာင္း ေက်နပ္ႏိုင္ပါေသးရဲ႕ ။
ဒီလိုနဲ႕
သခင္သည္ မသိမသာေရာက္လာၿပီး မသိမသာထြက္ခြာ သြားခဲ့ေသာ ကၽြန္မဧ။္ သူစိမ္းတစ္ေယာက္သာၿဖစ္ခဲ့သည္ ။

အခ်စ္ဆိုတာ လက္ခံဖို႕အဆင္သင့္ မၿဖစ္ခင္ေရာက္လာခဲ့ရင္ ခပ္ဝါးဝါးအတိတ္တစ္ခု အၿဖစ္သာ……………
အခ်စ္ဆိုတာကို လက္ခံရဲေလာက္ေအာင္ ႐ိုးသားပြင့္လင္းစြာ ခ်စ္တတ္ပါေစ ။ ။
ခ်စ္ၿခင္းမွာ ႐ူးသြပ္ေပ်ာ္ဝင္တတ္ပါေစ

No comments:

Post a Comment