Tuesday, July 27, 2010

မသိခ်င္ဟန္ေဆာင္ၿခင္း နဲ႕ Singapore



ကေလးတစ္ေယာက္ မတ္တပ္စမ္းရပ္ေနရာကလဲက်သြားတဲ့အခါ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေပးလိုက္ပါ…

သူ လဲက်တာကို သင္ကသြားကူခဲ့ရင္ သူအေတြးမွာ လဲသြားလည္းကူမဲ့သူရွိတာပဲ ဆိုၿပီး မပ္မပ္ရပ္ႏိုင္ဖို႕အားမစိုက္ခ်င္ေတာ့ပဲ

ၿပစ္လွဲလိုက္လိမ့္တယ္



လူလတ္ပိုင္းတစ္ေယာက္ ေခ်ာ္လဲခဲ့ရင္ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေပးလိုက္ပါ………

သူ ၿပန္ထဖို႕ သူဖာသာၾကိဳးစားပါေစ ။ သူၿပန္ထႏိုင္တာ သင္သိသလို သူကိုယ္တိုင္လည္းသိတယ္ ။ သင္သြားကူခဲ့ရင္ေတာင္ သူေက်းဇူးတင္ခ်င္မွတင္လိမ့္မယ္ ။ သူ႐ွက္ၿပီးသင္ကမ္းတဲ့လက္ကိုပုတ္ခ်ေကာင္းပုတ္ခ်လိမ့္မယ္ ။ သင့္ရဲ႕ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေပးလိုက္ၿခင္းဟာ သူၿပန္ထဖို႕ သူရဲ႕ စိတ္ကိုသက္ေတာင့္သက္သာၿဖစ္ေစတယ္ “ ငါေခ်ာ္လဲတာဘယ္သူမွမသိလိုက္ဘူး ” ပဲ ။

(ခၽြင္းခ်က္။ ။ ဒီလိုၿဖစ္ရပ္မ်ိဳး သူငယ္ခ်င္းေတြၾကား၊ ခ်စ္သူေတြၾကား ကိုယ္နဲ႕ရင္းႏွီးသူေတြၾကား မွာ မသိခ်င္ေယာင္မေဆာင္ေပးသင့္ပါ )



လူၾကီးပိုင္းတစ္ေယာက္ ေၿခေခ်ာ္လဲခဲ့ရင္ မသိခ်င္ေယာင္မေဆာင္ပါနဲ႕………

ၿဖစ္ႏိုင္သေလာက္ၿမန္ၿမန္ သြားကူလိုက္ပါ ။ (ခၽြင္းခ်က္။ ။စကၤာပူမွ အခ်ိဳ႕အေဒၚၾကီးမ်ားကိုသတိထား၍ ကူပါ ။ အထူးသၿဖင့္ မိတ္ကပ္မ်ားမ်ား ေခာတ္လြန္လြန္ ဝတ္စားထားသူမ်ား အား မကူရ)



ကိုယ္ေတြ႕ (၁) >>>>>>

ကၽြန္မ ေစ်းသြားၿပီးအၿပန္ မိတ္ကပ္ထူထူအေဒၚၾကီး တစ္ေယာက္နဲ႕ အေဆာက္အအံုရဲ႕ ေထာင္ခ်ိဳးအကြယ္မွာ ဝင္တိုက္မိေရာ သူမၿမင္ ကိုမၿမင္မို႕ ဘယ္သူအၿပစ္မွမဟုတ္ပါ ။ အထုပ္ေတြနဲ႕မို႕ ကၽြန္မအေလာတၾကီးမေလၽွာက္ႏိုင္ခဲ့ပါ ။ သို႕ေသာ္ ကိုကလူငယ္ေပမို႕ စၿပီးေတာင္းပန္လိုက္မိပါသည္ ။

မွားၿပီး ။မွားတာမွ ပိုးစိုးပတ္စက္ကိုမွားတာ ။

သူက်သြားတဲ့စာအုပ္ကိုေကာက္ေပးရင္း (စာအုပ္နံမည္က God Bless You)

ကၽြန္မ က “Sorry Aunty ”

ကၽြန္မေကာက္ေပးတဲ့စာအုပ္ကို သူ ေစာင့္ဆြဲယူရင္း

ကၽြန္မကို အားနာဖို႕ေနေနသာ

အိပ္ထဲက ထြက္က်ၿပီး သူ႕ေၿခဖဝါးေအာက္ေရာက္သြားတဲ့ ကၽြန္မခရမ္းခ်ဥ္သီးေလးကိုမွအားမနာ

သူမရဲ႕စာအုပ္ကိုမွအားမနာ ၊ သူမ့ အသက္အရြယ္ကိုမွအားမနာ ။

သူမက “Don’t touch my book, crazy girl !!!! @@@@### ”

“ ေအာင္မေလးေတာ့ ငါနဲ႕ေနာ္ ၿဖစ္မွၿဖစ္ရေလ ဒီေန႕ပိုးစိုးပတ္စက္ကံမေကာင္းပါလား”

တကယ္ကို OMG (Oh My God) ပါပဲ …

အဲဒီမွာ ကၽြန္မ ရဲ႕ မသိဟန္ မေဆာင္တတ္ၿခင္းက ဒုကၡ လွလွေပးသြားတာပါ ။



ကိုယ္ေတြ႕ (၂) >>>>>>>

အိပ္ရာထ ေနာက္က်တဲ့ ေန႕တေန႕

ကၽြန္မ ရံုးေနာက္က်ေနၿပီမို႕ Toapa Yoh အိမ္ကေန ကားမွတ္တိုင္ကို ခပ္သုတ္သုတ္ေလး ထြက္လာခဲ့ပါတယ္

Enous ရံုးကိုသြားဖို႕ စီးစရာကားက ၅၀၆ ၊ ၅၉ ႏွစ္စီးထဲ

ႏွစ္စီး လံုးက တစ္စီးလြတ္တာနဲ႕ မိနစ္၃၀ ေစာင့္ပဲ

ဒါေၾကာင့္ အေၿပးမရပ္ႏိုင္ပဲ အေၿပးအလႊား Busကားဂိတ္ဆီသို႕ေပါ့

အဲဒီေန႕က ခပ္သြပ္သြပ္ေလးေၿပးႏိုင္တာ အေမပို႕ေပးလိုက္တဲ့ ပန္းသီးတံဆိပ္ ေၿခညွပ္ဖိနပ္ေလးေက်းဇူးေၾကာင့္ပါ

အဲဒီ ေၿခညွပ္ဖိနပ္ေလးက ို သက္ေတာင့္သက္သာၿဖစ္လို႕ ၾကိဳက္လြန္းလို႕ ခဏခဏဝတ္စီးၿဖစ္တယ ္

ကၽြန္မ ကားဂိတ္ကိုလည္းအေရာက္ ကံေကာင္းေထာင့္မစြာနဲ႕ ၅၉ ကားကလည္းေရာက္လာခဲ့ပါရဲ႕

ဒါေပမဲ့ ကံဆိုးခ်င္ေတာ့ ကားေပၚလွမ္းအတက္ ေနာက္ကစလံုးမတစ္ေယာက္ ကၽြန္မ့ဖိနပ္ကို နင္းမိပါေလေရာ

ေၿခလွမ္းအတက္မို႕ ဖိနပ္ေလးကို ေၿခနဲ႕ မညွပ္ထားႏိုင္ခဲ့ပဲ ကားေအာက္ကိုလြတ္ထြက္သြားပါေလေ၇ာ

ဖိနပ္ေလးၿပန္ေကာက္ဖို႕ေနာက္က စလံုးမေလးကိုတိုးေဝွ႕ရပါသည္ ။ ကၽြန္မတိုး၍ သူမေလး က “Rubbish ” အရွပ္ထုပ္ တဲ့

သူမ ကၽြန္မ့ဖိနပ္ကို နင္းတာ ကားေပၚပါလာေသာ ကၽြန္မ အနီးတဝိုက္မွလူမ်ားၿမင္ပါသည္ ။

ဒါကို မေတာင္းပန္တဲ့အၿပင္ “အရွပ္ထုပ္” တဲ့

ကၽြန္မ ၿငိမ္ခံမေနခဲ့ပါ ကားေပၚကဆင္းရင္း “Shut up your mouth , stupid ” လို႕ ခပ္က်ယ္က်ယ္ေလး

ေစာင့္ေအာ္လိုက္မိပါသည္ ။

ကားေပၚပါသြားေသာ သူမလည္း “ @@@#### ” ကၽြန္မဘာမွမၾကားလိုက္ပါ ။

တကယ္တမ္း Fight မယ္ဆို ကၽြန္မအဲေလာက္ၿပန္ေၿပာရဲမည္မထင္

ခုဟာက အေမပို႕ေပးလိုက္တဲ့ ေၿခညွပ္ဖိနပ္ေလးေဇာနဲ႕ ၿပန္ရန္ေတြ႕လိုက္ႏိုင္ၿခင္းသာ ။

စိတ္ထဲကလည္း …………….

ဘယ္ရမလဲ “ ငါကြၿမန္မာ ” ဟိ ဟိ …..



ဖိနပ္ေလးပါမလာလို႕ အဲဒီ ၅၉ ကားမစီးၿဖစ္ခဲ့ပါ

ရံုးကိုလည္းနာရီဝတ္ေနာက္က်မွ ေရာက္ခဲ့ပါသည္္ ။

No comments:

Post a Comment