Friday, July 23, 2010

ေက်ာင္းတုန္းက (၁)

    ဟိုးအရင္ ကၽြန္မေက်ာင္းတက္စဥ္က ေက်ာင္းဆိုင္းပုဒ္ေလးပါ

ေက်ာင္းအမွတ္တရ ဆိုဒ္ေလး ပါ   http://gtchmawbi.ning.com/


မွတ္မွတ္ရရ ပထမဆံုး GTC (နည္းပညာေကာလိပ္ ၊ေမွာ္ဘီ ) စတက္တဲ့ေန႕


ပထမဦးဆံုးေန႕ဆိုေတာ့ ရိွဳးအၿပည့္နဲဲ႕ေပ့ါ…….

ေက်ာင္းဂိတ္ေပါက္ (အလယ္ဂိတ္) ကေန စာသင္ခန္းထိ ၁၅မိနစ္ေလာက္ေလၽွာက္ရတယ္ ။ လမ္းေလွ်ာက္လာရင္း

ေၾသာ္ ငါေတာင္ ေကာလိပ္ေက်ာင္းသူၾကီးၿဖစ္ေနၿပီ ၊ အင္ဂ်င္နီယာေက်ာင္းၾကီးတတ္ခြင့္ရၿပီ လို႕ …

ၾကည္ၾကည္ႏူးႏူးေလးေတြရင္း ေလွ်ာက္လာေနခဲ့တာ ကၽြန္မတက္ရမဲ့အေဆာင္ရဲ႕ခပ္လွမ္းလွမ္းအေရာက္

ေက်ာင္းသားေ၇း၇ာကိုၿဖတ္အလာ ေနာက္က ခပ္အုပ္အုပ္ ခပ္ၾသၾသ အေဒၚၾကီးတစ္ေယာက္အသံၾကားလိုက္ရတယ္ “ အေသးေလး ေဟ ့ေရွ႕က အေသးေလး ”

ကၽြန္မ့ နာမည္ အေသးေလးမဟုတ္ပါ .............

ကၽြန္မေရွ႕ခပ္လွမ္းလွမ္းက ခပ္ပုၿပတ္ၿပတ္ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ (အဲဒီတုန္းက မၾကာခင္ သူငယ္ခ်င္း ၿဖစ္ေတာ့မဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြက ခ်စ္စႏိုးေခၚတဲ့ “ အပု ” )

သူမလည္း အေၿပးေလးစာသင္ခန္းဆီေလ်ွာက္ေနေလရဲ႕….

ကၽြန္မအထင ္အဲဒီ့ေကာင္မေလးရဲ႕ အေမ ဒါမွမဟုတ္ အုပ္ထိန္းသူတစ္ေယာက္ေယာက္က သူမကို လွမ္းေခၚ ေနတယ္ေပါ့

အေဒၚၾကီးကလည္းအေခၚမၿပတ္ဘူး အဲဒီ့ေကာင္မေလးကလည္း တစ္ခ်က္ေလးေတာင္လွည့္မၾကည့္ဘူး

သုတ္ေခ်တင္ေနေလရဲ႕ ။

သူမ်ားကိုကူညီခ်င္တဲ့ ကၽြန္မလည္း အဲဒီ့ေကာင္မေလးကိုအမွီလိုက္ၿပီး ေၿပာေပးဖို႔ ခပ္သုတ္သုတ္ေလး အေၿပးေနာက္က လိုက္ခဲ့တာေပါ့ ….

အေဒၚၾကီးကလည္း အေၿပးေလးနဲ႕ေခၚတုန္း “ အေသးေလး ေဟ့ေရွ႕က အေသးေလး ”

ကၽြန္မလည္း လွမ္းေခၚေပးမိပါရဲ႕ “ အေသးေလး ေဟးေရွ႕က အေသးေလး ”

ပထမဦးဆံုးေန႕ဆိုေတာ့ ရိွဳးအၿပည့္နဲ႕ စကပ္ရွည္ ေနာက္ကြဲေလးဝတ္လာခဲ့မိေတာ့ နဲနဲေၿခလွမ္း လွမ္းရခက္တယ္

ဟိုေကာင္မေလးက ထမီေလးနဲ႕ဆိုေတာ့ ေၿခလွမ္းခပ္က်ဲက်ဲေလး ေလ်ွာက္ႏိုင္တာေပ့ါ ။

ဒါေၾကာင့္ ေၿပးေတာ့လိုက္တာပဲ မွီမလိုနဲ႕ မမွီွလိုက္ဘူး

ထူးဆန္းပါရဲ႕ေနာက္ကလူႏွစ္ေယာက္လံုး ေခၚေနတာေတာင္ တစ္ခ်က္ေလးလွည့္ၾကည္ေဖာ္ မရ တဲ့ သူမကို အံ့ၾသမိပါရဲ႕

ဒါေပမဲ့ သူမေလးဝင္သြားတဲ့ အခန္းက ကၽြန္မ ရဲ ႕အခန္းပဲမို႕ ဟိုအေဒၚၾကီးကိုေခၚသြားေပးနိုင္ပါရဲ႕

ဒီလိုနဲ႕ ကၽြန္မ လိုက္ေခၚေပးဖို႕ ကိုလက္ေလ်ာ့လိုက္ပါတယ္ ပံုမွန္ေၿခလွမ္းခပ္စိပ္စိပ္ေလးလွမ္းရင္း အေဒၚၾကီးကိုေစာင့္ေခၚဖို႕

ၾကံလိုက္ပါတယ္ ။

အဲဒီမွာငါးပါးေမွာက္တာပဲ …..

အေဒၚၾကီးက ေၿပးလိုက္ေပးတ ဲ့ ကၽြန္မကို အၿပံဳးနဲ႕မဆီးၾကိဳပဲ volt အားတစ္ေထာင္မ်က္လံုးၾကီးနဲ႕ စူးစူးၾကီးစိုက္ၾကည့္ၿပီး

“ညည္း ကို ေအာ္ေခၚေနတာ မၾကားဘူးလား”

ကၽြန္မကိုေခၚေနတာတဲ့

ညည္း တဲ့ ညည္းဆိုတဲ့အသံုးအႏွဳန္းနဲ႕ ကၽြန္မနဲ႕ေတာ္ေတာ္ကိုစိမ္းေနတာအမွန္ပဲ နားထဲၾကားရတာ ကိုးလိုးကန္႕လန္႕ …..

စိတ္ထဲကေတာင္ ေအာင္မယ္ေလး တမိပါ၇ဲ႕

အသားညိဳညိဳ အဲဒီ့ အေဒၚၾကီ:က ခပ္ႏြမ္းႏြမ္းပါတိတ္ထမီ နဲ႕ ေယာဂီေရာင္ ရင္ဖံုးအကၤ ်ီ ဝတ္ၿပီး အညာတဘက္ၾကီးၿခံဳလို႕

ကၽြန္မ့ အေမထက္ေတာင္အသက္ၾကီးမဲ့ပံုေပါက္တယ္

သူ႕ၾကည့္ရတာ ေၿပးလိုက္ရလို႕ ေမာၿပီး ေဒါသထြက္ေနေလရဲ႕

“ ညည္း ေက်ာင္းအပ္တုန္းက ေက်ာင္းစည္းကမ္း ေဖာင္ မွာလက္မွတ္မထိုးခဲ့ဘူးလား ”

ကဲၾကည့္ သူမဘယ္သူဆိုတာ အရင္မိတ္မဆက္ပဲ ကၽြန္မကို ဟိုေမးဒီေမး နဲ႕

ကၽြန္မလည္း ဘာမသိညာမသိ အားနားပါးနာနဲ႕ “ ဟုတ္ကဲ့ ထိုးခဲ့ပါတယ္ ဘာၿဖစ္လို႕လဲဟင္ အန္တီ ”

အူေၾကာင္ေၾကာင္ ကၽြန္မ အဲလိုၿပန္ေမးမိေတာ့

“ညည္း ေသခ်ာစာမဖတ္ခဲ့ဘူးလား ဒီေက်ာင္းတတ္ရင္ စကပ္မဝတ္ရဘူး ဆံပင္အေရာင္မ ဆိုးရဘူးေလ ”

“ ဟုတ္ကဲ့ ေက်ာင္းတတ္ခ်င္ေဇာနဲ႕ လက္မွတ္သာထိုးခဲ့တာ စာေသခ်ာမဖတ္ခဲ့မိဘူးရွင့္ ”

သ႕ူမ က ို ကၽြန္မ ၿပဴးေၾကာင္ေၾကာင္ၾကည့္ရင္း  အဲ့ဒီလိုေၿဖလိုက္ေတာ့

သူမ တရားခံတစ္ေယာက္ကို ဖမ္းေခၚသြားသလို ကၽြန္မ့လက္က ိုတင္းတင္းဆြဲၿပီး

“ လာလာ ေက်ာင္းသားေရးရာလိုက္ခဲ့ ညည္း စာၿပန္ဖတ္ၿပီး လက္မွတ္ၿပန္ထိုးရမယ္ ”

ဒီလိုနဲ႕ သူမနဲ႕အတူ

ကၽြန္မ ဘုမသိ ဘမသိ ေက်ာင္းသားေရးရာ ေရာက္ခဲ့တယ္ ေက်ာင္းစည္းကမ္းေဖာင္ ကိုသူမေရွ႕တင္ ၃

ခါဖတ္ရတယ္ၿပီးေတာ့ လက္မွတ္ၿပန္ထိုးခဲ့ရတယ္ အဲဒီအခ်ိန္အေမးခ်င္ဆံုး ေမးခြန္းက

သူမဘယ္သူလဲဆိုတာပါပဲ ??????????????

သူမ မ်က္ႏွာၾကည့္ၿပီး မေမးရဲ လို႕ မေမးၿဖစ္ခဲ့ပါ ။

ေနာက္မွသိလိုက္ရတာက သူမက GTC (နည္းပညာေကာလိပ္ ၊ေမွာ္ဘီ ) ရဲ႕ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာမၾကီး

လူေၿဖာင့္စိတ္တို ၊ အသြင္ရိုး အေနရိုး ၊ စကားကို ဒဲ့ထိုးပဲေၿပာေလ့ရွိတဲ့ မေကြး ဇာတိသူၾကီး

ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြ က်ယ္က်ယ္မသန္းရဲေလာက္ေအာင္ ေၾကာက္ရတဲ့ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာမၾကီး ေဒၚတိုးတိုးသန္းပါတဲ့



ကၽြန္မ့ ခ်စ္ေၾကာက္ ရိုေသရေသာ ဆရာမၾကီး ေဒၚတိုးတိုးသန္း အားသတိတရ ဂါရဝၿပဳလွ်က္…………

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ဟိဟိ ျဖစ္ရေလ မသီရိေလးရယ္

    ReplyDelete